Assalamualaikum and hello peeps! #sambil melambai tangan dan buat muka mintak penampaq..lama xupdate blog an? so,cuti2 ni rugilah kalau xguna masa yang emas (?) utk tulih entry..but today I just want to share a story or something secret..*tudiaa semua pakat nak continue baca..(sambil membuat muka yakin)..
Yaa! benda rahsia itu adalahh.. Camane aku edit GAMBAR siap dengan bohh makeup lagii.. 
Afellowsaid:: laa tu jaa kaa?? aku pon reti..buang masa jaa aku bukak blog hangg..bek aku layan Mr The All Shared lagii baguihh..Terserah laa kalau nak baca ka xmau..this entri is specially dedicated to my besties forever and ever never end (panjanggnyaa), iaitu Wani <3..kesian kat diaa..die teringin nak tau website apa aku pakai utk edit gambaa.. contohnyaa camnie..


hahha..cantikknyaa diaa..~
So, hampa bukakk laa PicMonkey..nama cam lawakk,tapi enjoy aa bukak website tuu..dapat buang kedut.!! so, makcik2,nenek2 tu yang nak nmpk muda., soh laa cucu2 hampa bukak website nii...sure cantik !
#justkiddding..satgi tok aku tau mampus.~

So,Wani, get enjoy there..P/s: aku nak bagitau yang aku dah siap 6 essay.hehhe..mesti hg banyak lagii ann..? xpa gudluck dear... <3

Goodbye and Assalamualaikum..nahh,santapan rohani untokk hampa.
|
|
|
|

2 comments:

Syazwani Khirizan said...

aku jadi model hahaha! xD

syafiqah.ayub.khan said...

okay itu cantikk..xapa2 eh.! hg cantik natural kod.!