I-City, I'm coming..!




Camera diwajibkan bawakkk untuk create memories..!

Assalamualaikum and hai semua manusia.!Post kali nih tajuk pasal i-city..Tempat yg sgt cantik dikala malam..dan aku akan pegy ke sana.. nak tau bila..? ESOK lorhh..! so,sebelum apa2 mesti kena buat persediaan dgn rapi..(buat mcm nk p setahun)
Dan yg paling bez skali aku p dgn  mak tercintaadekk akukakak aku,dan sepupu aku dengan femili diaa...memang nti jadi kecoh laa I-ciTy malam tuhh.kami semua cadangg nak masuk snow walk..ala,xmahal pun..cuti skolah dah jadi murahh entrance fee dia..so,hmpa p laa jugakk kt sana.rugi kot kalau xp... gambaq2 msa kt sana akan diupload nanti.. kbye.
Tengoklaa gambaq2 umum dkat i-city..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Mystical forest..mcam biasaa ja..xmistik pon..


Merak cantik


Wow..!! 

Masa musim christmas adalah benda nihh

Cantik kan?
Aku jaminn bila hmpa p sana sure tenangg punya..!!! Jom.!

1 comment:

Nur Syazwani Khirizan said...

bestnya. im jealous of you. ;p